Zapri
Type at least 1 character to search
Na vrh strani

Analiza in načrt pred izdelavo spletnih strani

Pred dejansko izvedbo spletne je smotrno dobro premisliti o namenu in ciljih spletne strani ter ciljni publiki. Vse našteto naj bi se upoštevalo tako pri vsebinskem, kot tudi pri vizualnem delu. Analiza in načrt pred izdelavo spletnih strani omogoča, da skupaj pripravimo dobro strukturo spletne strani, ki bo zajemala vse pomembne informacije, bo prijazna uporabniku in brskalnikom.

Opis podjetja in konkurenca

GLAVNA DEJAVNOST PODJETJA / DRUŠTVA / POSAMEZNIKA

Kratko zapišite kaj je glavna dejavnost podjetja / društva / posameznika.

  • S čim se ukvarjate? Kaj ponujate?
  • Na kaj ste najbolj ponosni? Kaj bi izpostavili v svoji ponudbi?
  • Kaj je vaša dodana vrednost (česa konkurenčna podjetja nimajo)?

KONKURENČNA PODJETJA

Če je smiselno, navedite nekaj glavnih konkurenčnih podjetij, ki se ukvarjajo z enako dejavnostjo kot vi (gre predvsem za pregled nad ključnimi besedami, ki jih uporabljajo konkurenčna podjetja).

DRUGE SPLETNE STRANI

So vam morda katere izmed spletnih strani konkurenčnih podjetij / drugih podjetij vizualno posebej všeč?

Namen spletnih strani

GLAVNI NAMEN SPLETNI STRANI

Kratko zapišite kaj je glavni namen vaše spletne strani. V pomoč so vam lahko iztočnice spodaj. Izberite najbolj pomembno.

  • Posredovanje osnovnih informacij o podjetju (kontaktni podatki, delovni čas, lokacija).
  • Posredovanje obširnih informacij / marketing storitev (kontaktni podatki, delovni čas, lokacija, ponudba, storitve, galerija, mnenja strank itd.).
  • Posredovanje uporabnih informacij obiskovalcem spletne strani (napotki, navodila, triki, podatki o določeni tematiki ali za določeno ciljno publiko).
  • Posredovanje zabavnih informacij obiskovalcem spletne strani (npr. spletni časopis, trači, šport, filmi, umetnost, zabavni posnetki, itd.).
  • Prodaja izdelkov (spletna trgovina).
  • Blog (objavljanje člankov na določeno tematiko ali za določeno ciljno publiko).
  • Izpostavljen izdelek ali storitev (pristajalna stran z namenom marketinga določenega izdelka, »landing page«).
  • Spletni portal (obširna spletna stran z veliko vsebine na določeno tematiko ali za določeno ciljno publiko).

DODATNI NAMEN SPLETNIH STRANI

Če želite, zapišite še dodatne namene vaše spletne strani.

Cilj spletnih strani

Zapišite kaj je cilj vaše spletne strani. V pomoč so vam lahko iztočnice spodaj.

  • Povečanje prodaje (optimizacija strani, dobro organizirana vsebina, uporabniku prijazna spletna stran, učinkoviti klici k dejanjem, povečanje stopnje konverzije).
  • Postati zanesljiv vir informacij (zagotavljanje kakovostne vsebine na vašem spletnem mestu, redno dodajanje novih informacij, vzpostavljanje zaupanja, trženje vaše spletne strani na drugih spletnih straneh in socialnih medijih).
  • Izboljšanje interakcije z obstoječimi in potencialnimi kupci (e-novice, klepet v živo, podpora uporabnikom, pogosta vprašanja in odgovori, objava novosti in pomembnih informacij o podjetju, webinarji in vsebina, ki da obiskovalcu razlog, da se vrne na stran).
  • Gradnja blagovne znamke (promocija blagovne znamke, uveljavljanje ugleda blagovne znamke).
  • Pridobivanje e-naslovov uporabnikov (s prijavo na e-novice, s prenosom brezplačnih knjižic, klici k dejanjem).

Ciljna publika spletnih strani

Kratko zapišite koga nagovarjate z vašo spletno stranjo. V pomoč so vam lahko iztočnice spodaj.

  • Kdo so vaš uporabniki (spol, starostni razpon, družine, samski ljudje, upokojenci, športniki, ljudje z določenimi interesi, poslovneži)?
  • Od kod so vaši uporabniki (lokalna okolica, cela Slovenija, tujina)?
  • Kako bodo uporabili spletno stran in kaj uporabniki potrebujejo na spletni strani (kaj po vašem mnenju povprečen uporabnik pričakuje od vaše spletne strani)?
  • Kaj želite, da lahko uporabniki na vaši spletni strani naredijo (pridobijo kontaktne informacije, pridobijo informacije o določeni tematiki, vidijo vašo ponudbo, si ogledajo galerijo slik, posredujejo svoj e-naslov, kupijo izdelek, rezervirajo storitev, pošljejo povpraševanje, dobijo navodila za pot do vaše lokacije, itd.)?